Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów

Badanie szkolnictwa zawodowego pod kątem rynku pracy

 

Szanowni Państwo,

prosimy uprzejmie o zapoznanie się z wiadomością Urzędu Marszałkowskiego i pomoc poprzez wypełnienie krótkiego badania ankietowego. Badanie dotyczy szkolnictwa zawodowego pod kątem rynku pracy.

 

Szanowni Państwo,

zmieniająca się sytuacja na regionalnym rynku pracy wymaga podjęcia działań. Dane instytucji rynku pracy wskazują na zapotrzebowanie na fachowców. Przedsiębiorcy ich potrzebują, by móc rozwijać swoją działalność.

Niestety, efekty kształcenia w ramach systemu szkolnictwa zawodowego, najczęściej nie są zgodne z Państwa potrzebami kadrowymi. Występują tak technologiczne, jak i programowe rozbieżności utrudniające efektywne pozyskiwanie nowej kadry wśród absolwentów szkół zawodowych.

Zapraszam Państwa do wypełnienia oraz do przekazania jej przedsiębiorcom zrzeszonym w ramach Państwa struktur ankiety, która jest elementem szerszych działań regionu na rzecz lepszego startu młodzieży na rynku pracy, a Państwu pozwoli na uzupełnienie deficytów kadrowych.

Ankieta znajduje się pod adresem:

https://goo.gl/forms/q2rocWRhRbnQXCyh1

Proszę o wypełnienie ankiety do dnia 24. lipca br.

W przypadku ewentualnych pytań osobą do kontaktu pozostaje Pan Lesław Nowak: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. (32) 77 40 989 oraz Pan Paweł Waleczek: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. (32) 77 40 069.

 

 


Edward Długaj

Prezes Izby Gospodarczej Eksporterów i Importerów

W dobie Internetu i globalnych mediów zdobycie wiedzy na temat kraju, w którym chcemy prowadzić interesy, nie stwarza większych trudności. Problem tkwi w czymś innym. Informacja staje się skutecznym narzędziem dopiero wtedy, kiedy zostanie dobrze zinterpretowana w kontekście faktów, wydarzeń i sytuacji, mających wpływ na biznesowe decyzje.

więcej