Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów

Członek naszej Izby wśród liderów w polskim biznesie

Przedstawiciele Izby Gospodarczej Eksporterów i Importerów  wraz z prezes Małgorzatą Bohosiewicz-Suchoń uczestniczyli w  gali Business Centre Club zorganizowanej 25 stycznia  w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Podczas niej  prestiżowymi tytułami Lidera Polskiego Biznesu 2013 nagrodzono 11 firm, nagrodę specjalną otrzymał prezes PAN prof. Michał Kleiber oraz przewodniczący Rady Europejskiej Herman van Rompuy. Ceremonia wręczenia nagrody BCC tradycyjnie odbywa się podczas Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu i ma już ponad dwudziestoletnią tradycję.

Wśród wyróżnionych znalazł się członek naszej |Izby-  Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Krakowie-Balicach. Złotą Statuetkę Lidera Polskiego Biznesu odebrał prezes krakowskiego Portu Lotniczego dr Jan Pamuła.

Wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński gratulując najlepszym przedsiębiorcom, laureatom złotych statuetek Lidera Polskiego Biznesu powiedział, że być liderem to wielkie zadanie. "Trzeba mieć siłę, charakter, wizję, pozytywne emocje" - podkreślił.

Biznes Center Club  swe nagrody wręcza od początku istnienia czyli od 1991 roku Otrzymują je najlepsze firmy, które-jak powiedział podczas uroczystości w Warszawie prezes BCC Marek Goliszewski- w swej działalności kierują się nie tylko zyskiem ale i etyką prowadzenia biznesu i troską  o sprawy państwowe.

Business Centre Club jest prestiżowym Klubem przedsiębiorców i największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców.  Należy do niego 2500 członków z  blisko 250 miast, skupiających się w 24 lożach regionalnych na terenie całej Polski. Do BCC należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne.

 


Edward Długaj

Prezes Izby Gospodarczej Eksporterów i Importerów

W dobie Internetu i globalnych mediów zdobycie wiedzy na temat kraju, w którym chcemy prowadzić interesy, nie stwarza większych trudności. Problem tkwi w czymś innym. Informacja staje się skutecznym narzędziem dopiero wtedy, kiedy zostanie dobrze zinterpretowana w kontekście faktów, wydarzeń i sytuacji, mających wpływ na biznesowe decyzje.

więcej